Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за 156 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от oem
    На Алфите километрите се бутат много трудно. Така ми каза човек който само с такива неща се занимава. Не знам защо е много трудно, но ако някой изяви желание мога да го питам.
    питай го
    после може и някой да каже що не е прав
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #32
      Е как сме я оспамили. Ние го ориентирахме добре трябва всичко да знае за апенинките и най важното е че понякога са като леки жени ако не ги обслужваш ще ти бият шута веднага. няма да те чакат грам. Тази кола с много мислене и мотане не се купува аз взех решението за два часа.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem
        На Алфите километрите се бутат много трудно. Така ми каза човек който само с такива неща се занимава. Не знам защо е много трудно, но ако някой изяви желание мога да го питам.
        Значи на горубляне работи някой си пешо-трудния дето само с това се занимава
        Honda CB 500
        Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
        Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
        Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

        Comment


        • #34
          ИЗ нета в разни български тунинг сайтове съм срещал да продават такова устройство за 150лв.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Old Fox
            Първоначално публикувано от suscrofa
            Ще ти дам един много незначителен пример, който е нещо много малко. Погледни на 156 цата къде и по какъв начин се пълни казанчето за чистачките еми извинявам се много ама е адски тъпо поставено. Ако нямаш фуния може да олееш цялата кола. Давам тъп пример но показателен.
            Страшен пример. Почти всички течности за чистачки по бензиностанциите са с фунийкоподобни удължения за наливане, става супер лесно. Ся ако си решил спирт за горене или пърцуцка да наливаш там е по зор. Ама никой не го е мислил това.
            Да бе, ще абим пърцуцата пък, яяя
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #36
              Пробвах една 156-ца 1,8 ts , но понеже нямаха транзитни номера се наложи да я подкарам на една 100 метрова уличка зад автокъщата. Тоест не можах да добия много добра представа , но нещо не ускоряваше никак добре . Като че от 145-те коня , 50 са умрели по пътя до тук

              Да ви попитам нещо , при бензиновите двигатели от 1,6 до 2,0 има ли някакви разлики освен кубатурата?

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от board
                Да ви попитам нещо , при бензиновите двигатели от 1,6 до 2,0 има ли някакви разлики освен кубатурата?
                Има колега,значи за двигателите с кубарура 1,6 има само с 120 коня.1,8 има два вида с 140 и 144 коня.И накрая 2,0 кубика има съответно 150 , 155 и феислифта от 2002 насам-JTS 165 коня. http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от board
                  Пробвах една 156-ца 1,8 ts , но понеже нямаха транзитни номера се наложи да я подкарам на една 100 метрова уличка зад автокъщата. Тоест не можах да добия много добра представа , но нещо не ускоряваше никак добре . Като че от 145-те коня , 50 са умрели по пътя до тук

                  Да ви попитам нещо , при бензиновите двигатели от 1,6 до 2,0 има ли някакви разлики освен кубатурата?
                  Те не са 145 а са 144 и ако се поровиш из форума ще видиш както бях ти писал по горе че дебитомера се сменя като консуматив. РАзликата между моторите незнам каква търсиш по принцип инжекционите им са много еднакви но на някой от моделите които са 1,6 дебитомерите им са по рядко срещани и по скъпи другото е еднакво. А по обслужването 2,0-та има допълнително балансиращи валове които се задвижват с ремък и имат оптяжна ролка товае различно в конструкцията.
                  Това за вървенето ще ти дам пример моята като я купих я караш 2-3км извънградско и не вървеше кой знае колко но не пушеше мотора работеше добре и нямаше забележки по външния вид за това я взех на другия ден останах разочарован като я пробвах колко вдига умря на 200 по едно надолнище, след смяна на дебитомера нещата са доста различни.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #39
                    Аз моята я взех без да я карам. Беше красива и изпъкваше пред всички останали. Повозиха ме малко чух звука не исках дори да я карам на сервизи за диагностики и веднага я капарирах и след два дни я взех. Платих я и тогава се качих да я карам за първи път. Смешно звучи може да ме помислите за тъпак, но това е истината. Така че не мисли толкова гледай само да има колела двигател и купе.
                    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                    К.М.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от suscrofa
                      Аз моята я взех без да я карам.Повозиха ме малко чух звука не исках дори да я карам на сервизи за диагностики и веднага я капарирах и след два дни я взех. Платих я и тогава се качих да я карам за първи път. Смешно звучи може да ме помислите за тъпак, но това е истината.
                      И при мен общо взето беше така.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от suscrofa
                        Аз моята я взех без да я карам. Беше красива и изпъкваше пред всички останали. Повозиха ме малко чух звука не исках дори да я карам на сервизи за диагностики и веднага я капарирах и след два дни я взех. Платих я и тогава се качих да я карам за първи път. Смешно звучи може да ме помислите за тъпак, но това е истината. Така че не мисли толкова гледай само да има колела двигател и купе.
                        А, аз също не я карах като я купувах, поради причината с номерата, но продаваче ме поразкара, да, нямаше пушене, ускоряваше, имаше иначе външни забележки, разни драскотини и сега си ги имам, против уруки , но я карах на дигностика за евентуални скрити проблеми по-големи проблеми, нямаше, иначе смених после "консумативи" на добра цена.Но беше запазена като цяло и отвътре.
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          ще кажа за пореден път - не сравнявайте цените на поддръжка на Алфа Ромео 156 с Опел Вектра и форд мондео, а с Ауди А4, БМВ - 3, Волво S40. Тогава кажете дали е скъпа. Алфа Ромео е висок клас, а не бюджетно решение.
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #43
                            алфата си е алфа,може да е капризна,но не е като да караш опел някакси изпъкваш от останалите гнилочи.вчеря бях в сарафово и спрях до едно кафе,и влязох вътре,излизам след 30-40 мин и гледам към 5-6 човека(мисля,че бяха руснаци) седят и приказват до колата и от целия разговор разбрах само 2 думи: "алфа ромемо" /не съм ги подслушвал! те просто викаха

                            и пак си влязох в кафето
                            Аlfa156 1.8TS 2000

                            Comment


                            • #44
                              Колата наистина е страхотна. Ама сега чак "висок клас" особено 156 незнам. И чак пък да я коментират и да се захласват по улиците някак си не ми се връзва ама може. Опел вектра, ама каква вектра тези последните трябва да кажа че са доста добри аз карах една такава това не е вектрата от едно време.
                              "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                              К.М.

                              Comment


                              • #45
                                за високия клас и аз не съм съгласен,ама тия руснаци май не бяха виждали алфа
                                Аlfa156 1.8TS 2000

                                Comment

                                Working...
                                X